torsdag 16 februari 2012

Ökänd galning

Dubbla pass idag, nån ny tokintervall på trainern som jag inte vet om jag ska köra nån mer gång, men nu har jag provat i vart fall, jag låter det vara osagt vem upphovsmannen är, men det var inte jag.
För att förklara den kort, det var korta och hårda, öppnade lite optimistiskt och fick sota för det, men så är det då man lyssnar på galningar. Men hög puls fick jag, det värmde i träning själen.
Pass två var 4 timmar senare och denna gång ute i skidspåren, även denna gång intervaller och faktiskt med samma tok som upphovsman, och även han med skidor under fötterna. Den för er okände galningen åkte skate och jag nötte på med klassiskt, 4st 1,1km intervaller där vi jagade livet ur varandra. Hög puls igen, kommer nog sova gott ikväll, om pulsen går ner så man kan somna.
Ursäkta den kassa mobilkamera bilden, men jag släpar ju inte med mig systemkameran ut i spåret. Är ute efter nån lämplig vädertålig för att få lite bättre träningsbilder, kommer kanske med lite mer info om det inom kort hoppas jag.

1 kommentar:

  1. Å vem denne tok är gör mig givetvis nyfiken...
    Äre möjligen Pelle, tänkte när du skriver tokintervaller...

    SvaraRadera