tisdag 3 september 2013

Inför KM

Morgondagen bjuder på KM i linje, i vissas ögon det mest prestigefyllda loppet på året, för mig är det inte så viktigt. Jag har två mål, inte bli avhängd och samtidigt få ett bra träningspass. Jag är nöjd så, kommer inte spurta om nån placering om undertecknad är med fram till slutet, det får ni som har visioner med loppet göra. Är mer nöjd med en 54:e plats mot en 1:a plats för det innebär att uppslutningen varit 53 personer mera och det behöver vi.
Hoppas bara att vi beslutar sträckningen broarna runt och sen upp till korsträsk för målgång, för kör vi Storsundsvägen så hoppar jag över loppet, är för otränad och framförallt för tung för att få mig ett bra träningspass efter den vägen, men majoriteten bestämmer givetvis.
Vi syns väl vid badet klockan 18.00 på onsdagen!

1 kommentar: