lördag 7 september 2013

Late summit

Formen är stigande från dag till dag nu, sent ska sjuklingen vakna. Svårt att sätta fingret på om det är det fina schemat, de många vilodagarna eller att jag spelat mer golf i år, men jag är rätt nöjd i allmänhet hur kroppen och trycket i benen känns just nu. Förhoppningsvis så får jag ostört fortsätta med Aktivitus programmet för nu börjar jag om från vecka 1 igen.
Dagens pass var broarna runt på rekord, både i tid och effekt, sen så toppade jag med en liten efterrätt på 1*20min
Följande passen fram till frosten kommer skall jag försöka avverka lite effektrekord så att jag fyller topplistan med 2013 tider, just nu saknas 20, 30 och 120 min. Den sista är grymt lättslagen, men att få in så långt pass i schemat, då får jag skarva i ytterlägena lite, för det finns inte ens nära på de kommande veckorna.
Nu dags för dagens andra höjdpunkt, semifinal nr 2 i Us Open, ja tennis alltså för er som inte hänger med, matchen som gick nyss var hyfsat bra i emellanåt.
Game, Set and Match

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar