måndag 16 september 2013

Uppdraget slutfört

Sådär då har jag späkat min kropp idag igen, satsade på att klippa mitt effektrekord på 20min och sen tomkräkas lite i diket. Men det gick så bra så jag skarva på med 10min till och slog även 30min rekordet. Så nu är alla rekord slagna och listan har bara 2013 som datum.
Nu blir det latjolajbanträning med blandade tjolahoppsteg fram till nyår då schemat går igång igen. Men jag skall inte lämna schemat helt, jag har det som grund sen får psyket och känslan bestämma.

Vikten är dock helt uppåt väggarna, så nu har äldsta grabben och jag slagit vad, 1000:- är insatsen (Joakims ide), jag skall gå ner och han skall gå upp, vi möts på 86kg. Hans uppdrag är betydligt gemytligare kan jag spontant tycka, men segern är min som i en liten ask :)

Vissa siffror behåller jag för mig själv

4 kommentarer:

  1. Har du även slagit rekorden om du räknar W/Kg?
    /Fredrik

    SvaraRadera
  2. Hahaha, nej!
    Men nu räknar ju programmet inte så, och jag har inte ens brytt mig om att slå in vikten, det pendlar ju ett par kilo från vecka till vecka dessutom. Nästa år blir det förmodligen jobbigare om jag lyckas gå ner ett par kilo. Men en fin utmaning :)

    SvaraRadera
  3. Starkt jobbat att putsa alla siffror.

    Har själv lyckats med samma bedrift.

    Bara att göra om det 2014...

    SvaraRadera
  4. Härligt Kent, då tar vi fart mot 2014 på ett bra sätt

    SvaraRadera