måndag 30 september 2013

Sol, vind, regn, snö helt enkelt skitkul

Monterade min "gamla" StagePower vev på CX och drog iväg på en runda. Hade lite tankar på att utforska ny väg mellan Kisträsk och Manjärv. Den var helt ok, skitig men helt ok. Sen att det började snöa mitt i skogen var ju som "pretty please with sugar on top". Klädde mig för 7 grader varmt, men det var först när snön anlände jag insåg att det var kallare.



Spettade på 2*20min och det är som natt och dag att köra inne eller ute. Det som vart misär igår på trainern blev walk in the park idag ute, med samma effekt. Det är som nått med uteluft ändå.
Det enda trista efter en sån här runda är ju att tvätta av skiten, men än så länge är det ju ok då vattenslangen är närvarande, men jag gissar att den måste bort innan det bli frost på riktigt.
Nån som är sugen haka på nästa pass, typ onsdag förmiddag?

Flera leriga pölar passerades

Skitigt blir det

Skärmar på en CX är smart

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar