onsdag 11 december 2013

Bambi med dubb

Äntrade MTB:n med sportradion i lurarna och gled iväg på isen på ett 2h intervallpass. 4*12min och ett par kortare intensivare hårdkörningar blandat med en massa ishalka. Egentligen var det ingen halkvarning med alla dessa dubb i däcken, men nog spänner man sig lite då det lyser totalt blankt i månskenet. Skönt fä lufta sig ute emellanåt ibland, mer sånt, men det krävas varmare än -7 innan jag ska ge mig ut. Distans i -24 är inte min kopp te.
Jo just det, lampan bak med laser korridoren, funka hur grymt som helst, inte en bil kom i närheten, kan ha en viss inverkan att det inte kom en enda bil överhuvudtaget under passet!?!

3 kommentarer:

  1. Vilken idiot kör ute i den temperaturen;-) lät som ett tufft pass du kört, bra jobbat!

    SvaraRadera
  2. Var det du som cyklade förbi utanför mig igår kväll? Såg en cyklist med stark pannlampa som kikade in i huset.
    /Fredrik

    SvaraRadera
  3. Jo Samuel, undra vem liksom :-)
    Jo Fredrik, jag bländade nån i fönstret

    SvaraRadera