onsdag 4 december 2013

Gårdagens pass i korta ord

Vaknade (för) tidigt, steg faktiskt upp, åt otroligt nog en rejäl frukost, gick inte och la mig igen, bytte om till utecyklarkostym, fyllde flaskan med 7dl saft, klev ut genom garageporten, slog på min garmin, tittade på himlen som var i solupgång, började cykla, glömde kolsyrepumpen sket i det, började regna, började snöa, blåste satan, tungt gick det i snön, halkigt var det på isen, ont fick jag i ändan, lyssnade på P3, försökte cykla fortare, gav upp den iden, blev soligt, blåste mera, äntligen medvind, hemma efter 3,5h på MTB, solnedgång tror jag, faktiskt rätt nöjd med dagen, tänk om det kunde bli fler såna här i vinter, inte ens trött på eftermiddagen (vad har hänt) (hoppas det håller i sig). Funderade på vad för pass det blir onsdag, lutar åt rodel.

Jäkla regn

Passerade en tall på väg mot Granträsk

Nån med hetsigt humör som mig som slaktade cykeln i motlutet?

Sol sol sol

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar