söndag 15 december 2013

Ovanan lyser igenom

Dagens träningsvecka gick från normala 5h till utopiska 9h och det mesta var intervaller av nån form så nu är jag så sleten så ett naggat rep som skvalpar i fören på en gammal förlist eka överglänser mig i hållfasthet. Att ni som orkar mata på 15h vecka ut och vecka in orkar, men man kanske vänjer sig. Att glida runt distans kan ju va, men hårdkörning, usch vad det tär på en gammal kropp. Avslutade veckan med lite tennis, grymt skoj, och utvecklingskurvan på de få passen har varit spikrak uppåt, nyss så fokuserade jag på att bara TRÄFFA bollen, nu kan jag faktiskt slå bollen hyfsat SOM jag vill, nästa steg är att slå den DIT jag vill, och långt bort i fjärran skall jag komma till kunskapsnivån att slå den dit motståndaren INTE VILL.
Ny vecka nya tag imorrn, men det tar vi då

2 kommentarer:

  1. De flesta som kör 15 tim veckor har inte mer hårda pass än du, man fyller nog mest ut tiden med Zon 1 pass.
    /Fredrik





    SvaraRadera
  2. Ja att utöka med nå distans i nån zon förutom zon NOLL är inte att tänka på. Men man kanske vänjer sig som sagt

    SvaraRadera