måndag 16 december 2013

Hej hej, hemskt mycket hej

Ett nygammalt grepp likt Bosse Larssons uråldrig programtitel som jag varit utan ett bra tog nu, ljudbok. Mtb i nollgradigt och en ljudbok gör att man kan stanna ute lite längre. Ni som eventuellt mötte mig och tyckte jag var otrevlig eller bara allmänt förvirrad som sa "hej hej" varje gång vi möttes då jag körde rundvarv på Östermalm. Jag hör inget å åssit då jag har lurarna i örat. Nina, Åsa, hundenjagintekannamnetpå, Helen, Gab å alla andra...bara så ni vet Jack Reacher var i mina öron och hade fullt sjå med att underhålla mig

4 kommentarer:

  1. Kör du rundvarv på kvarteret? Det låter ju inte så roligt, eller?
    /FR

    SvaraRadera
  2. Jag började med ett par rundor på kvarteret och nej inte kul alls, men det är sällan det på vintern i mörkret.
    Tennis och badminton DET är kul

    SvaraRadera
  3. Några varv ok då, trodde du körde en 5 milare runt kvarteret.
    Träning kul? Några glas vin och en bra film - Det är kul på riktigt!
    /FR

    SvaraRadera
  4. Nä det var en marathondistans, och 30% på östermalm. Nu dricker jag ju inte så starka drycker och har inte tid se på film förutom då jag tränar. Men nog är tennis rätt skoj, både kika på och utöva

    SvaraRadera