onsdag 14 maj 2014

Mallorca 2014 Dag 16 - Ensam är stark

Sovmorgon och en lugn dag vid poolen avrundades med ett ensampass på kvällskvisten t.o.r Puigpunyent (nu blev det rättstavat). Körde i nått form av crusing tempo och knäppte av klockan på 1h41min. Om jag minns rätt så vart det 230w i snitteffekt, högre än vad jag trodde. Med mig som sällskap var Henning Mankells bok Teabag, jag gillar ljudböcker, så otroligt tidseffektivt, jag orkar knappt läsa en vanlig bok, men ljudbok det är grejer det, lyssna medans man gör annat, kan inte bli mycket bättre än så. Jo jag läser vanlig böcker också och verkar ha ett otroligt minne på handlingen. Jag har en bok i stugan, en bok på jobbet, en bok hemma, en ljudbok i bilen och en ljudbok i träningsmobilen. Full koll på handlingarna i alla böckerna.

Ikväll ska vi gå på middag med syrran igen, men nu är det sista gången för den här resan, hon lämnar oss tyvärr imorrn bitti och flyger hemöver. Kul att du kom ner till oss, verkligen kul, hoppas det blir fler gånger.

Tog i lite idag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar